Koalitia este un brand ce aparține:
OVERLAP SPACE S.R.L. – VAT RO45261464
CUI 45214152; J08/3281/2021
Capital social 200 lei
Gheorghe Lazăr 4, Brașov 500090, ROMANIA.
contact@koalitia.ro
0734096658
Acești termeni și condiții conturează regulile și reglementările de utilizare a Site-ului OVERLAP SPACE SRL, aflat la https://koalitia.ro.
Prin accesarea acestui site, sunteți de acord să acceptați acești termeni și condiții. Nu continuați să utilizați Koalitia.ro dacă nu sunteți de acord să acceptați toți termenii și condițiile menționate pe această pagină.
Sunteți de acord că prin comanda dumneavoastră, faceți o ofertă de cumpărare, în conformitate cu acești Termeni, a tuturor produselor, abonamentelor sau serviciilor enumerate în comanda dumneavoastră. Toate comenzile trebuie să fie acceptate de noi, sau nu vom fi obligați să vă vindem produsele, abonamentele (astfel cum sunt definite mai jos) sau serviciile. Acceptarea comenzii dumneavoastră nu va avea loc decât dacă și din momentul în care veți primi e-mailul ce conține factura comenzii. Aveți opțiunea de a vă anula comanda în orice moment înainte de a vă trimite e-mailul ce conține factura comenzii, contactându-ne la contact@koalitia.ro. Ne rezervăm dreptul de a limita cantitatea de produse vândute către dvs.
Toate prețurile pot fi modificate fără notificare. Cu excepția cazului în care se indică altfel pe site, prețurile pentru produse și servicii nu includ TVA, alte taxe, livrare, etc. În cazul unor erori tipografice sau alte erori din orice ofertă sau preț făcute de noi, ne rezervăm dreptul de a anula, în orice moment înainte de îndeplinire, orice comenzi care decurg din astfel de erori, din orice alt motiv sau fără niciun motiv. Toate prețurile afișate pe acest site se aplică numai produselor, abonamentelor sau serviciilor disponibile pe site și este posibil să nu reflecte prețurile unor astfel de produse, abonamente sau articole similare, disponibile prin magazine de vânzare cu amănuntul, cataloage, alte piețe online sau în alt mod.
Returul și rambursarea produselor se aplică numai produselor fizice, fără a include ramele pentru poster sau produsele deteriorate de ramă, sticla sau alte elemente ale ramei! Informăm clientul că nu ne asumăm responsabilitatea integritatii transportului în cazul în care dorește ca posterul să fie livrat cu ramă.
În cazul în care produsele livrate fără ramă au fost deteriorate în timpul transportului, vă rugăm să ne trimiteți un e-mail la adresa contact@koalitia.ro, care să includă o imagine cu coletul și produsele deteriorate, în termen de cel mult 48 de ore de la primirea produselor. În cazul în care faceți dovada defectului cauzat prin livrare, nu este necesar returul produselor, ci vom trimite un nou produs identic, sau vom rambursa contravaloarea produsului fără costurile de transport. Reclamațiile ulterioare celor 48 de ore de la primirea coletului nu vor fi luate în considerare.
Cu excepția oricăror alte produse desemnate pe site-ul nostru ca nereturnabile sau nerambursabile, vom accepta returnarea produselor pentru o rambursare a prețului dvs. de achiziție, mai puțin costurile inițiale de transport și manipulare, cu condiția ca returnarea să fie efectuată în termen de cel mult 14 zile de la primirea coletului, și cu condiția ca aceste produse să fie returnate în starea inițială.
Abonamentele, produsele digitale, și produsele realizate la comandă nu fac obiectul returului sau rambursului.
În cazul jocurilor, clientul poate solicita returnarea produsului/produselor nefolosite, nemontate (dacă este cazul) – adică în starea în care au fost primite, numai în ambalajul original nedeteriorat, nedesfăcut și împreună cu documentele comenzii respective, în original. Pentru a solicita returnarea unui produs fizic, trebuie să trimiteți un e-mail Departamentului nostru de Servicii Clienți la contact@koalitia.ro. Sunteți responsabil pentru toate taxele de transport și manipulare pentru articolele returnate. Suportați riscul pierderii sau al deteriorării în timpul transportului, și prin urmare, vă recomandăm insistent să vă asigurați în totalitate transportul de returnare împotriva pierderii sau deteriorarii și să utilizați un transportator care vă poate oferi dovada livrării pentru protecția dumneavoastră. Rambursările, atunci când sunt permise, sunt procesate în aproximativ paisprezece (14) zile de la primirea returnării produsului. Rambursarea dvs. va fi creditată înapoi prin aceeași metodă de plată utilizată pentru a efectua achiziția inițială pe site.
GARANTĂM CĂ PRODUSELE CUMPĂRATE DE PE SITE-UL WEB VOR FI FĂRĂ DEFECTE DE FABRICAȚIE ȘI DE MANOPERĂ. ACEASTĂ GARANȚIE NU SE APLICĂ ABONAMENTELOR SAU PRODUSELOR DIGITALE.
Cine poate folosi această garanție?
Această garanție de conformitate se extinde numai la cumpărătorul inițial al produselor de pe site. Nu se extinde asupra niciunui proprietar ulterior sau alt proprietar sau cesionar al produsului.
Ce acoperă această garanție?
Această garanție de conformitate acoperă defectele materialelor și de manoperă ale produselor achiziționate de pe site-ul web. Produsul care nu este conform sau prezintă vicii ascunse va fi înlocuit sau, dacă înlocuirea nu este posibilă, vă va fi restituită contravaloarea sa.
Ce nu acoperă această garanție?
Această garanție nu acoperă daune cauzate de:
transport;
depozitare;
utilizarea necorespunzătoare;
nerespectarea instrucțiunilor produsului sau nerespectarea oricărei întrețineri preventive;
modificări;
reparații neautorizate;
uzură normală; sau
cauze externe, cum ar fi accidente, abuzuri sau alte acțiuni sau evenimente în afara controlului nostru rezonabil.
Care este perioada de garanție?
Această garanție este de 30 de zile de la data achiziției și se acordă doar pentru defectele de fabricație.
Care sunt remediile dumneavoastră în cadrul acestei garanții?
În ceea ce privește orice produs defecte în perioada de garanție, vom, la discreția noastră exclusivă, fie: (i) repararea sau înlocuirea acestor produse (sau piesa defectă) în mod gratuit sau (ii) rambursarea prețului de achiziție al acestor produse. Vom plăti, de asemenea, taxele de transport și manipulare pentru a vă returna produsul reparat sau înlocuit dacă alegem să reparăm sau să înlocuim produsele defecte.
Cum obțineți serviciul de garanție?
Pentru a obține serviciul de garanție, trebuie să ne trimiteți un e-mail la contact@koalitia.ro în perioada de garanție. Ne rezervăm dreptul de a respinge cererile de garanție pe care le primim după perioada de garanție. Ne păstrăm dreptul ca, atunci când considerăm că acțiunile clientului au fost cu rea-voință, să solicităm acestuia daune interese, în condițiile legislației în vigoare.
Ce poți face în cazul unei dispute cu noi?
Procedura de soluționare a litigiilor este detaliată de ANPC și SOL